Vol 5, No 2 (2021)

DOI: https://doi.org/10.33650/al-tanzim.v5i2

Table of Contents

Articles

PROMOTION MIX NAHDLATUL ULAMA UNIVERSITY OF SURABAYA TO INCREASE NEW STUDENT’S INTEREST

(1)  Joko Kristanto (Universitas Islam Negeri Maulana Malik Ibrahim , Indonesia)
(2)  Achmad Khudori Soleh (Universitas Islam Negeri Maulana Malik Ibrahim , Indonesia)
(3)  Salim Al-Idrus (Universitas Islam Negeri Maulana Malik Ibrahim , Indonesia)
(4)  Moch Khafidz Fuad Raya (Institut Agama Islam Darullughah Wadda’wah , Indonesia)
| Abstract Article Readed: 0 times | PDF Downloaded: 0 times

PDF  |   1-14
MADRASAH INFRASTRUCTURE MANAGEMENT BEFORE FACE-TO-FACE LEARNING IN THE PANDEMIC

(1)  Sundaniawati Safitri (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
(2)  Sri Mulyati (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
(3)  Wahyudi Wahyudi (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
(4)  Maftuhah Maftuhah (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
(5)  Zahruddin Zahruddin (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
| Abstract Article Readed: 0 times | PDF Downloaded: 0 times

PDF  |   40-51
EFFECT OF HEAD MANAGEMENT COMPETENCE ON TEACHER PERFORMANCE IN SMA NUSANTARA PLUS

(1)  Elysa Aryani (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
(2)  Alifianti Uswatun Hasanah (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
(3)  Hardian Dwi Putra (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
(4)  Zahruddin Zahruddin (Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah , Indonesia)
| Abstract Article Readed: 0 times | PDF Downloaded: 0 times

PDF  |   105-114
IMPLEMENTATION OF EDUCATION BUSINESS MANAGEMENT IN BANDAR LAMPUNG

(1)  Oki Dermawan (Universitas Islam Negeri Raden Intan , Indonesia)
(2)  Ayu Wulandari (Universitas Islam Negeri Raden Intan , Indonesia)
(3)  Adri Efferi (Institut Agama Islam Negeri Kudus , Indonesia)
(4)  Alhamuddin Alhamuddin (Universitas Islam Bandung , Indonesia)
| Abstract Article Readed: 0 times | PDF Downloaded: 0 times

PDF  |   136-144